poniedziałek, 3 czerwca 2013

Zapomniałam w sumie napisać czego możecie się tutaj spodziewać. Na pewno nie znajdziecie tutaj nic o modzie, bo w  ogóle się na tym nie znam. Nie interesują mnie najnowsze ubrania,kosmetyki, nowinki o gwiazdach ( a zwłaszcza tych zagranicznych) Nikomu też nie mam zamiaru pokazywać zawartości swojej szafy i dawać rad na temat wyglądu. Będę pisać tutaj o swoich przemyśleniach, poglądach, czasem o tym co mnie spotkało, ale spokojnie będę pomijać takie kwestie jak- zjadłam obiad, obejrzałam Trudne Sprawy itd :) Mój nick ma związek z jedną z moich ulubionych piosenek, którą zamieszczam tutaj i zachęcam do posłuchania.. Nigdy nie prowadziłam żadnego bloga, mało się na tym znam, więc jakbym robiła coś nie tak, popełniała jakieś błędy np. techniczne piszcie proszę od razu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz